Heenreis + dag 1 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke en Cora Hoving - WaarBenJij.nu Heenreis + dag 1 in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke en Cora Hoving - WaarBenJij.nu

Heenreis + dag 1 in Sydney

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Cora

04 Maart 2016 | Australië, Sydney

Woensdag vertrokken met 2 zware koffers en twee rugzakken als handbagage vanaf Amsterdam. Keurig op tijd, Boeing A380 (Airbus) wat een bakbeest !. Heerlijk rustig in het vliegtuig. Stoel naast ons bleef vrij, konden zelfs apart languit gaan liggen!. Prima verzorging, half uur eerder in Dubai. Daar 1,5 uur om over te stappen, dus gelijk maar richting volgende gate. Eerst met een enorme lift 2 verdiepingen omlaag, met een metro van gate a naar gate b. Ook de volgende vlucht keurig op tijd, maar helaas stampvol. Dus zittend trachten te slapen, niet zo'n succes.. Wel weer goed verzorgd en netjes op tijd in Sydney. Daar stonden Rachelle en Michael ons op te wachten en gingen we naar hun huis. Na nog even wat water drinken en wat bijpraten naar bed. Heerlijk geslapen!
Ik was pas om half 11 wakker, Anneke al eerder (erg warm boven, ik slaap beneden) en zij is al met Rachelle op pad gegaan en heeft Sydney Harbour bridge etc al gezien.
Rond 2 uur zijn we met zijn drieën (Rachelle, Anneke en ik) met de bus naar Bronte Beach gegaan (busrit van ruim een uur, dus gelijk een sightseeing), gezwommen in de zee (nou ja gezwommen, de golven waren zo sterk dan we omver werden gegooid en nog net onze broek konden vastgrijpen :) ) Na nog even opdrogen zijn we via een kust wandelpad gelopen naar Bondi Beach. Veel groter en drukker, wel rustiger water. Eerst wat genuttigd (A ijskoffie en ik ijs) nog een keertje gezwommen, maar het was intussen al half 7 dus de zon ging onder en opdrogen zat er niet meer in, Met de bus richting de Ferry en met de Ferry naar Balmain (onderweg Harbour bridge en Opera House by night) waar Michael ons kwam ophalen. Nu douchen en pizza eten en dan weer slapen!

• 04 Maart 2016 - 12:52

Ans Gelton:

Leuk jullie zo te volgen. Ben en ik zijn zelf ook in Sydney geweest en vonden het een heerlijke stad.
    De Engelse invloed is goed te merken. Hebben daar ook nog familie wonen, dus..........als je ze ziet, groet ze vanuit het verre Noorden.
    Nu veel reis plezier van ons,
    Ans

• 04 Maart 2016 - 15:19

Ine De Keijzer-Schut:

leuk om jullie zo te volgen